02.09.2019

SESJA ŚLUBNA W MALADZE | ANIA & KRZYSIEK

Sesja ślubna w Maladze

Czy też jak słyszycie Malaga, to od razu śpiewacie „Tiki- Taki i Kasztanki”? Też tak miałem. A potem sesja ślubna w Maladze została wykonana i … trochę mi przeszło. Dzisiaj kojarzy mi się ona z ciepłem hiszpańskiego popołudnia, sesją, którą jakimś cudem zrobiłem pomiędzy lotami z jednego wesela a kolejnym na następny ślub. I jeszcze jednym, ważnym wspomnieniem.

Plener ślubny w hiszpańskiej Maladze

Od czasu pleneru ślubnego w Maladze miasto to będzie kojarzyć mi się z moją młodszą siostrą. To właśnie Andaluzję wybrała na miejsce swojej sesji poślubnej. Jako starszy brat czułem się zaszczycony, że mogłem jej taki plener wykonać. Ale wcale nie było to dla mnie łatwe. Jeśli kiedykolwiek mieliście okazję pracować dla swoich bliskich to pewnie wiecie, co mam na myśli. Trudność wzrasta do jakiegoś niewyobrażalnego poziomu. Do tego dochodzą emocje, które wcale w tej sytuacji nie pomagają. Fotografowanie bliskiej osoby jest wyzwaniem, by zachować profesjonalizm w sytuacji, gdy z twoim fotografowanym obiektem , modelem łączą cię więzy krwi. I weź tu się nie wzruszaj, gdy stoi przed Tobą dorosła kobieta, która jeszcze do niedawna bawiła się lalkami, i z którą nasze dziecięce relacje doskonale opisywało przysłowie: „kto się czubi, ten się lubi” 😛

Przedziwne uczucie, bo nagle zdajesz sobie sprawę, że czas faktycznie gna do przodu. Dodatkowo wrażenie to potęgowało bardzo szybkie tempo pracy. Wyobraźcie sobie, że mieliśmy tylko jedno popołudnie na zrobienie tej sesji! Szkoda, bo Malaga jest przecudownym miejscem i chętnie bym odwiedził ją na dłużej.

Gdzie była robiona sesja ślubna w Maladze?

Jeśli planujecie pojechać na sesję do Malagi, to proponuję byście nastawili się na spacer fotograficzny. U nas sprawdziło się to doskonale. Malaga jest miasteczkiem, w którym poczujecie niespieszny południowy klimat. Wsłuchacie się w rytm miasta, w głośne rozmowy w barach. Zobaczycie starszych panów grających w karty i turystów, którzy robią im zdjęcia. Usiądziecie w kawiarni pachnącej gorącym czarnym trunkiem i zachwycicie się bujną roślinnością. Chociaż miałem tylko jedno popołudnie, to Malaga mnie oczarowała właśnie takim klimatem. Z Anią i Krzyśkiem mieliśmy plan, by zrobić rundkę pomiędzy kilkoma ważnymi miejscami w Maladze. Zaczęliśmy od punktu widokowego w okolicach zamku Gibraltaro.  Następnie udaliśmy się do parku w Maladze. Minęliśmy po drodze muzeum Picassa, które znajduje się w domu rodzinnym malarza. Miałem okazję odwiedzić je dzień wcześniej, czekając na przybycie moich modeli – punkt obowiązkowy, choć nie jestem fanem kubizmu 😀 .

Chociaż park w Maladze znajduje się blisko ulicy, można schować się na chwilę pośród palm i innej roślinności, której nie spotka się w naszych rodzimym parkach. Mając do dyspozycji tylko  jeden dzień musieliśmy zacząć naszą zagraniczną sesję ślubną już w południe. Ostre światło nie ułatwiało sprawy, ale park okazał się miejscem umożliwiającym zabawy światłem, dlatego zostaliśmy tam trochę dłużej, aż już skończyłem się nim bawić ;).

Plaża, morze, port…

Kolejny punkt docelowy to była plaża la Malagueta. Idąc w jej stronę mijaliśmy mnóstwo uliczek i zakamarków, które wypatrywaliśmy na bieżąco. Polecam zwiedzić okolice Katedry w Maladze. Monumentalna budowla świetnie wpisuje się w miejski charakter zdjęć. Jako żelazny punkt wycieczki polecam też targ miejski, który zachwycił mnie majestatycznym witrażem. I pomyśleć, że mieszkańcy Malagi przychodzą tu każdego dnia, by kupić świeże ryby, warzywa i owoce morza!

Wiele na tej trasie miejsc kazało mi się zatrzymać i zrobić w nich zdjęcia. Nie wszystkie te punkty jestem w stanie odtworzyć, bo robiliśmy je na totalnym spontanie. Jak tylko była jakaś ciekawa uliczka, to od razu w nią skręcaliśmy. Stąd spacer na plażę trwał bardzo długo.

Plaża w Maladze i pobliski port były ostatnimi punktami naszej sesji. Czas w końcu nas dogonił i zabrał ostatnie promyki słońca. Pożegnałem się z siostrą i szwagrem i ruszyłem dalej, tym razem na ślub mojej kolejnej pary. Liczę, że jeszcze kiedyś odwiedzę Malagę, by zrobić tam kolejną sesję ślubną.

Jak przygotować się na plener poślubny zagraniczny?

Mam to szczęście, że wiele takich sesji za mną i liczę, że jeszcze sporo przede mną. O tym jak przygotować się do takiego wydarzenia, pisaliśmy już kiedyś >> TUTAJ << Wypraktykowałem już swoje patenty na plenery zagraniczne. Szczególnie te w miastach. Warto wybrać kilka ciekawych miejsc do fotografowania, które będą wyznaczać trasę spaceru fotograficznego. U nas było to dosłownie kilka punktów na mapie, a w międzyczasie szukaliśmy ciasnych uliczek, zaułków, ciekawych murów czy bram z intrygującą fakturą. Polecam mieć oczy dookoła głowy. Ogólnie przy sesjach w mieście dobrze jest się rozglądać, bo tak właśnie można znaleźć najlepsze miejscówki na plenerach. Aby zrobić ciekawe zdjęcia, trzeba się sporo nachodzić. Ale jak wszystko, co okupione jest wysiłkiem i ciężką pracą, daje niesamowite efekty.

Zapraszam do obejrzenia sesji zagranicznej w Maladze. W roli głównej – moja siostra i mój szwagier!

sesja ślubna w hiszpanii, zagraniczny plener ślubny, lmfoto, plener w Maladze, malaga sesja ślubna, plenerowa sesja za granicą, plener ślubny w Hiszpanii sesja ślubna w hiszpanii, zagraniczny plener ślubny, lmfoto, plener w Maladze, malaga sesja ślubna, plenerowa sesja za granicą, plener ślubny w Hiszpanii, ostre światło podczas sesji, sesja ślubna w hiszpanii, zagraniczny plener ślubny, lmfoto, plener w Maladze, malaga sesja ślubna, plenerowa sesja za granicą, plener ślubny w Hiszpanii, suknia ślubna, panna młoda sesja ślubna w hiszpanii, zagraniczny plener ślubny, lmfoto, plener w Maladze, malaga sesja ślubna, plenerowa sesja za granicą, plener ślubny w Hiszpanii, suknia ślubna, panna młoda sesja ślubna w hiszpanii, zagraniczny plener ślubny, lmfoto, plener w Maladze, malaga sesja ślubna, plenerowa sesja za granicą, plener ślubny w Hiszpanii, suknia ślubna, panna młoda sesja ślubna w hiszpanii, zagraniczny plener ślubny, lmfoto, plener w Maladze, malaga sesja ślubna, plenerowa sesja za granicą, plener ślubny w Hiszpanii, plener ślubny w mieście sesja ślubna w hiszpanii, zagraniczny plener ślubny, lmfoto, plener w Maladze, malaga sesja ślubna, plenerowa sesja za granicą, plener ślubny w Hiszpanii, suknia ślubna, panna młoda sesja ślubna w hiszpanii, zagraniczny plener ślubny, lmfoto, plener w Maladze, malaga sesja ślubna, plenerowa sesja za granicą, plener ślubny w Hiszpanii, suknia ślubna, panna młoda, sesja na plaży Malaguetta sesja ślubna w hiszpanii, zagraniczny plener ślubny, lmfoto, plener w Maladze, malaga sesja ślubna, plenerowa sesja za granicą, plener ślubny w Hiszpanii, suknia ślubna, panna młoda sesja ślubna w hiszpanii, zagraniczny plener ślubny, lmfoto, plener w Maladze, malaga sesja ślubna, plenerowa sesja za granicą, plener ślubny w Hiszpanii, suknia ślubna, panna młoda sesja ślubna w hiszpanii, zagraniczny plener ślubny, lmfoto, plener w Maladze, malaga sesja ślubna, plenerowa sesja za granicą, plener ślubny w Hiszpanii, suknia ślubna, panna młoda, uciekająca panna młoda sesja ślubna w hiszpanii, zagraniczny plener ślubny, lmfoto, plener w Maladze, malaga sesja ślubna, plenerowa sesja za granicą, plener ślubny w Hiszpanii, suknia ślubna, panna młoda, sesja na plaży Malaguettasesja ślubna w hiszpanii, zagraniczny plener ślubny, lmfoto, plener w Maladze, malaga sesja ślubna, plenerowa sesja za granicą, plener ślubny w Hiszpanii, suknia ślubna, panna młoda, sesja na plaży Malaguetta sesja ślubna w hiszpanii, zagraniczny plener ślubny, lmfoto, plener w Maladze, malaga sesja ślubna, plenerowa sesja za granicą, plener ślubny w Hiszpanii, suknia ślubna, panna młoda, sesja na plaży Malaguetta sesja ślubna w hiszpanii, zagraniczny plener ślubny, lmfoto, plener w Maladze, malaga sesja ślubna, plenerowa sesja za granicą, plener ślubny w Hiszpanii, suknia ślubna, panna młoda, sesja na plaży Malaguetta sesja ślubna w hiszpanii, zagraniczny plener ślubny, lmfoto, plener w Maladze, malaga sesja ślubna, plenerowa sesja za granicą, plener ślubny w Hiszpanii, suknia ślubna, panna młoda, sesja na plaży Malaguetta, sesja w porcie, sesja nad morzem

Jeden komentarz

Natka

Miasteczko to mało powiedziane, to miasto które ma pół miliona mieszkańców ;) jeszcze dodałabym kilka pięknych miejsc w Maladze i okolicach. My również planujemy plener w Andaluzji, Malaga to dla mnie drugi dom. Pozdrawiam!